torsdag den 30. april 2020

Meditation anbefaling: Mindfull health (på engelsk)

Meditation er en af de bedste måder at finde ro på, og er derfor også et vigtigt redskab i at blive mindre stresset.

Min vigtigste tip, når det gælder meditation, er, at alle kan lære det - det handler blot om at finde den type for meditation, der virker for en selv.

Foruden Åben og Rolig meditationer, som jeg har skrevet om i tidligere blogindlæg, så kan jeg anbefale disse meditationer:

Jeg bruger især KV’s meditationer, da hans stemme er den helt rigtige for mig. Disse meditationer er på engelsk, og selvom de ved første forsøg virker anderledes end dem fra Åben og Rolig, så bygger de på samme principper: Accept for at finde ro til at have det som man har det, for at man på den måde kan give plads til, at man kan få det bedre.

OBS: Har netop (20200506) opdaget, at mange af Karunavira's lydfilder er forsvundet fra soundcloud - jeg håber de kommer igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar